עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
ביטול הפניית שיחות פלאפון
ביטול הפניית שיחות פלאפון, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? ביטול הפניית שיחות פלאפון
מוקד הזמנות - ביטול הפניית שיחות פלאפון
הלקוחות מתקשרים להזמין ? שעון החול כבר פועל! במציאות העסקית של היום, שם המשחק הוא זמינות! מהירות תגובה ושיווק מהיר ללקוח הם המפתח להצלחה עסקית. התמודדות מול המתחרים, גיוס אפקטיבי של לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים הם הדרך לשם. הקלקה אחת באינטרנט מעלה עשרות חברות ובעלי מקצוע שונים שיספקו מענה לצורך שהועלה. מודעת פרסום אחת מלווה ברבות המקיפות אותה באמצעי התקשורת השונים והמתחרים נמצאים בכל מקום, בכל רגע, לתפוס את תשומת ליבו (וכיסו) של הלקוח. לקוח שיוצר איתך קשר להזמנה זה לקוח כמעט סגור, וזאת לאור היוזמה שאותה הפגין. ההנעה לפעולה היא השלב הקשה ביותר ליישום בשרשרת השיווק ופנייתו של הלקוח בעצמו אליך, פרושו שהוא הונע לפעולה. הוא לא רק מביע רצון, אלא גם נכונות וכל מה שאתה צריך לעשות זה רק לענות לו בזמן, במענה מקצועי, הולם ומוכוון מטרה. נראה פשוט, לא? בפועל, בתי עסק רבים מפספסים המוני שיחות מדי יום! במיוחד בעקבות קמפיינים פרסומיים ושיווקיים שלא גובו בתשתית תמיכה ללקוחות שמשתוקקים כל כך לרכוש את מוצר או שירות החברה. זה לא כל כך מפתיע לאור העלויות הגבוהות של גיוס והכשרת עובדים שנדרשת על מנת לספק תמיכה לגלים גדולים מהרגיל של שיחות נכנסות. Campaign ובכל זאת, בעולם ההזמנות, שעון החול עובד בקצב מהיר, הרבה יותר מהקצב הרגיל. אנחנו חייבים להבין שהצורך שעולה ברגע נתון, יכול להתאדות ברגע הבא! ולכן, ככל שנענה מהר יותר ובמקביל נספק שירות מקצועי, אמין ואדיב, כך נגדיל את שעור ההמרה, כמות המכירות. שאל את עצמך אם היית מתקשר להזמין מוצר והיו נותנים לך לחכות על הקו, או רחמנא ליצלן היו מעבירים אותך לתא קולי, כיצד היית פועל, היית מבצע את ההזמנה? החדשות הטובות הן שאתה לא צריך לספוג את עלויות הגיוס וההכשרה של העובדים, לא לייצר להם מקום עבודה ואת הציוד הנדרש ואפילו לא לשלם להם את התנאים הסוציאליים. את כל זה אנחנו נעשה, ולך זה יעלה במנוי חודשי בסכום זעום. תן לנציגי ההזמנות האיכותיים של קולביז לענות עבורך! אנחנו ממתינים לשיחות שלכם, 24 שעות ביממה, בזמינות מדהימה ומבטיחים לענות לשאלות המתקשרים ולעודד אותם לבצע אצלנו את הרכישה.