עסק אשר רוצה להצליח חייב לשים את הלקוחות במרכז ותמיד לחשוב על נוחיותם וחווית השירות. הלקוחות באופן טבעי עלולים לפנות לשירות הלקוחות של העסק בבקשה למידע, ביצוע עסקאות או כל בעיה שאיתה הם מתמודדים. העסק חייב להיות קשוב ללקוחותיו ולתת להם מענה מהיר ושירות לקוחות אדיב ומקצועי אשר יפתור להם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח. לצורך כך אתם נזקקים למוקד שירות לקוחות. הקמת מוקד שירות לקוחות דורשת שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם ובעצם הקצאת משאבים רבים של הארגון לצורך ההקמה והתפעול של מוקד השירות. עבור חברות גדולות הדבר משתלם, אך עבור עסקים קטנים ובינוניים זוהי עשויה להיות הוצאה גדולה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק. אך מצד שני הם חייבים להעניק פתרון ללקוחות, אחרת יספגו פגיעה תדמיתית ופגיעה בפוטנציאל העסקי.
פלאפון העברת שיחות
פלאפון העברת שיחות, בידול העסק שלך נשען ברובו על השירות המצוין מעניק, הרי זה מה שאתה מציג כשאתה סוגר עסקה עם לקוח חדש, נכון? אבל האם, נכון להיום, אתה מציע את השירות הטוב ביותר שאתה יכול? האם יש לך מספיק נציגי שירות בכל רגע נתון? האם כל שיחה שנכנסת אליך מקבלת מענה? האם כל נציגי מוקדי שירות הלקוחות שלך מוכשרים ומיומנים לבצע שיחות תמיכה וגם לספק שירות לקוחות איכותי? האם אתה מספק שירות לקוחות טלפוני באופן הטוב ביותר שאתה יכול, גם אחרי קמפיינים פרסומיים ובפיקים של שיחות? פלאפון העברת שיחות
שירות מוקד חירום - פלאפון העברת שיחות
אם העסק שלכם מטפל במקרי חירום – אתם בוודאי יודעים שהם דורשים צוות עובדים מיומן, זריז ואיכותי הנמצא בדריכות מקסימלית 24/7. מענה מהיר ומקצועי הוא ההבדל בין לקוח נאמן לבין לקוח מאוכזב. מתוך ההבנה של הצרכים העסקיים שלכם ותוך רתימת הניסיון שלנו, אנו גאים להציג בפניכם את מוקד החירום שלנו. זמינות היא שם המשחק: למה העסק שלך זקוק לשירות שלנו? להיות זמין פירושו, הפעלת מערך שלם סביב השעון, הכולל נהלי עבודה, כוננים במשמרות, מחשוב וטלפונים פנויים, כל אלה עולים כסף והרבה! לעיתים הצפי הוא לשיחות בודדות בחודש, וכשאלה מגיעות, הסופה מתקרבת ובמהירות. השאלה הנשאלת היא כיצד נערכים לשיחות האלה וכמה משלמים על מנת לספק את פתרון הזמינות 24/7. מפעילה מערך טלפנים מנוסה ואיכותי, אשר זמין לקלוט את הפניה שלך, לתשאל נכונה את המתקשר ולתרגם אותה להודעה סטנדרטית, או להפעלת נוהל חירום. הנוהל שיקבע יהיה על פי ההנחיה שלך, ובהתאם לתהליך אסקלציה ברור ומוגדר. נברר עם הפונה בדבר מהות התקלה/ האירוע ונפעיל באופן מיידי את הגורמים המתאימים בחברה שלך. זאת על מנת שאפשר יהיה להתחיל טיפול מיידי בפתרון הבעיה. המטרה שלנו, הינה להעניק לך זמינות 24/7 ולהפעיל את הגורמים המתאימים במקרים הדחופים בלבד. בכך נוכל לחסוך שיחות סרק שסובלות דיחוי ליום המחרת. מפעילה מערכת לניטור מייילים דחופים – כאשר מגיע מייל מהחברה, אנו רואים זאת כשיחה טלפונית ומתרגמים את המייל לקריאה דחופה. מקרים דחופים קורים, איתנו תמיד תהיה מוכן!